راهنمای تجهیزات و محصولات زیبایی

بهترین برند تونل LED

بهترین برند تونل LED

بهترین برند تونل LED

بهترین تونل ال ای دی از چه نظر؟ ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که معیار ما برای اینکه بگوییم یک دستگاه تونل ال ای دی بهتر از دیگریست چیست؟

بهترین برند تونل LED

طبق تحقیقات صورت گرفته در بین برندهای مختلف تونل LED و استقبال بی نظیر پزشکان و بیوتی تراپیست‌ها دریافتیم، تونل ال ای دی استند برند kernel اولین جایگاه را در میان دستگاه‌های تونل ال ای دی توانسته کسب کند؛ اما اینکه چرا و چگونه؟ در ادامه مورد بررسی قرار دادیم.

برای بهترین برند تونل LED چندین نکته از جمله نوع قطعات بکاررفته در دستگاه، جنس و تعداد LEDها، قیمت، نوع نصب، زیبایی، محدوده مدت زمان متحمل‌شده تونل ال ای دی و… بسیار حائز اهمیت است.

انواع تونل ال ای دی

می‌دانیم تمامی دستگاه‌های تونل LED جهت نور درمانی، بهبود گردش خون، رفع منافذ و التهابات و… کاربرد دارند؛ اما اینکه کدام معیار به دستگاه برتری می‌دهد، متفاوت است؛ برخی دستگاه‌ها علاوه‌بر نورهای ساطع شده از LED دارای قابلیت بخور درمانی سرد و گرم نیز هستند و یا برخی دیگر به صورت استند و بعضی هم رومیزی یا پرتابل هستند.

تمامی این معیارها برای انتخاب بهترین دستگاه تونل ال ای دی می‌تواند به شما کمک کند.

تونل ال ای دی استند کرنال

همانطور که در بالا اشاره شد، ال ای دی کرنال از میان این 8 تونل رتبه اول را به خود اختصاص داده است؛ اما چگونه؟

تعداد پنل‌های بکاررفته در ال ای دی kernel نسبت به بقیه بیشتر (5پنل نوری) می‌باشد، که جمعا 1820 لامپ را در خود جای داده است.

از همه مهم‌تر تونل ال ای ذی کرنل مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی است، که می‌توانید تنظیمات را از روی آن به راحتی انجام دهید.

همچنین محدوده زمان ال ای دی تراپی را تا 100 دقیقه می‌توان تنظیم کرد.

بهترین مدل تونل ال ای دی

تونل ال ای دی PDT

از آنجایی که تونل‌های ال ای دی استند از محبوبیت خاصی به دلیل استفاده راحت و همچنین فضاگیری کمتر برخوردارند؛ تونل ال ای دی پی دی تی PDT دومین جایگاه را در بین دستگاه‌ها کسب کرده است.

ال ای دی PDT دارای یک پنل هوشمند تنطیمات و بازوهای تنظیم‌کننده روان است.

تونل PDT LED یا تونل ال ای دی ایستاده با تنظیم ارتفاع دستگاه از سطح کلاینت سبب راحتی و عدم تنگی نفس کلاینت در حین نور درمانی می‌شود و یک فضای بیشتری را در اختیار اپراتور و کلاینت قرار می‌دهد.

بهترین برند تونل LED

تونل ال ای دی پددار

تونل ال ای دی پددار همانطور که از نامش هم پیداست، اولین مزیتی که باعث وجه تمایز این دستگاه با سایر تونل‌های ال ای دی شده است، پدهای تنس یا به اصطلاح پدهایی با قابلیت MEMS میکروالکتریسیته است، که با متصل کردن آن به هر نقطه از بدن موجب تحریک اعصاب می‌شود.

از طرفی دیگر از بین تونل‌های ال ای دی نام برده شده در این مقاله، این دستگاه مجهز به کمپرس گرم هم می‌باشد، که سبب تحریک کلاژن‌سازی هر چه بیشتر می‌گردد.

از طرفی می‌توان به رنگ‌بندی بسیار زیبای این دستگاه و صفحه تنظیمات شش ضلعی آن اشاره نمود، که اکثریت را مجذوب خود می‌کند.

بهترین ماسک تونل ال ای دی

دوور DEVOER

برند تونل ال ای دی دوور نامی آشنا و قدیمی در بین دستگاه‌های تونل ال ای دی است.

تونل ال‌ای‌دی Devoer، راحت‌ترین نصب در بین دیگر دستگاه‌ها را داراست؛ زیرا هیچ قطعه جدایی ندارد و فقط باید دو طرف دستگاه را باز و شروع به کار کنید.

دستگاه‌های تونل ال ای دی دیگر معمولا قطعاتی جدا از هم در یک پک 5 یا 6 تکه دارند که باید آن‌ها را به هم وصل کنید تا شروع به کار کنند.

از آنجایی که تنظیمات تونل ال ای دی دوور از روی یک صفحه نمایش خیلی وسیع لمسی انجام می‌شود، برای آن یک کلید لمسی قفل تعبیه کردند، که پس از تنظیم نمودن تمامی المان‌ها نظیر نور، زمان و… می‌توانید کلید قفل را لمس کنید تا اگر دستتان اشتباهی صفحه را لمس کرد، از تنظیمات خارج نشود.

بهترین مدل ماسک ال ای دی تراپی

مینی ال ای دی MINI LED

مینی ال ای دی یک دستگاه بسیار سبک و جمع‌وجور با کاربری بسیار راحت می‌باشد.

Mini Led دارای Mode مختلف از جمله اسپری بخور سرد و گرم می‌باشد و از همه مهم‌تر دکمه‌ای جهت تنظیم دمای بخار تا 4 سطح است و نیازی به تهیه‌ی دستگاهی جداگانه جهت بخوردرمانی نیست و دو قابلیت نور درمانی و بخور را با یکبار هزینه در اختیار خواهید داشت.

یکی از نقطه ضعف‌های دستگاه لایت‌تراپی مینی ال ای دی تنظیم زمان حداکثر تا 60 دقیقه است، که خب به نسیت دیگر دستگاه‌ها کمتر می‌باشد.

بهترین برند ماسک ال ای دی

SPA فیس

تونل ال ای دی برند اسپافیس هم دارای بخور سرد و گرم می‌باشد و از همه مهم‌تر اینکه دارای 3 محفظه از 3 جهت مختلف برای بخوردهی است.

spa face دارای تعداد ال ای دی‌های کمتری نسبت به مینی ال ای دی است و وزن سنگین‌تری نسبت به آن دارد.

از آنجاییکه پنل تنظیمات دستگاه اسپا فیس یکی از قطعه‌های تونل را شامل می‌باشد و بسیار وسیع است، احتمال آسیب دیدن و شکستگی آن بیشتر است.

بهترین برند تونل ال ای دی

امگا لایت

دستگاه امگا لایت علاوه‌بر ارائه هر رنگ به صورت جداگانه، دارای دکمه‌هایی ترکیبی است؛ اما این به چه معناست؟

یعنی به شما این قابلیت را می‌دهد تا دو طول موجی که مد نظر دارید را با هم ترکیب کنید؛ به عنوان مثال رنگ سبز با قرمز و یا رنگ آبی با سبز.

این قابلیت سبب شده تا در آن واحد بتوانید از خواص و مزایای هر دو رنگ به صورت یکجا بهره ببرید و درمان‌های ترکیبی را ارائه دهید.

بهترین برند ال ای دی تونلی

ماسک نوری اسپکتروم

ماسک نوری اسپکتروم در واقع همان تونل ال ای دی‌تراپی است؛ اما به دلیل ارتفاع بسیار کمی که تا سطح کلاینت دارد، آن را به ماسک نوری می‌شناسند؛ پس از این جمله می‌توان چنین برداشت نمود که، یکی از دلایلی که اسپکتروم آخرین رتبه را به خود اختصاص داده، ارتفاع کم آن تا سطح زیرین است؛ زیرا سبب عدم راحتی و حس تنگی نفس کلاینت می‌گردد.

یکی دیگر از ویژگی‌های ال ای دی اسپکتروم محدوده زمانی متحمل‌شده تا 15 دقیقه است، که خب این عدد بسیار پایین است.

یکی از نکات خوب دستگاه پایه‌های تاشو آن است،که به راحتی می‌توانید هر زمانی که به آن نیاز نداشتید، آن را جمع کرده و کنار بگذارید و دوباره برای استفاده مجدد راه‌اندازی کنید.

بهترین مدل تونل LED

 

نتیجه‌گیری

تمامی اطلاعات درج‌شده در این مقاله برگرفته از مشخصات هر دستگاه تونل ال ای دی می‌باشد، که هر کدام در کنار مزیت‌های خوبی که دارند ممکن است، نقاط ضعفی نیز داشته باشند.

شما می‌توانید برای خرید هر دستگاه ابتدا مشخصات کامل آن را در وب سایت فروشگاه اینترنتی ما مطالعه فرمایید.

در نهایت امیدواریم بهترین انتخاب را در خرید تونل ال ای دی داشته باشید.😉

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها