راهنمای تجهیزات و محصولات زیبایی

بهترین کوکتل مو

انواع کوکتل مو

بهترین کوکتل مو عبارت است از داروهای مزوتراپی که دارای ترکیبی از مواد موثر عالی در جلوگیری از ریزش تقویت ساقه و ریشه، و فاکتور های رشدی از مو باشد که کم ترین حساسیت را ایجاد کرده و بیشترین و سریع ترین جوابدهی را از خود نشان دهند.

بهترین برند مزوتراپی مو

برند رویتاکر فرانسه به همراه برند فیوژن و  ام سی کازمتیک اسپانیا نشان بهترین برند مزوتراپی مو در ریزش های هورمونی و غیر هورمونی به یدک میکشند.

در ادامه قصد داریم لیست بهترین کوکتل مزوتراپی مو را از برند های مختلف معرفی کنیم.

1 – برند رویتاکر فرانسه

2 – برند فیوژن اسپانیا

3 – برند آروما ایتالیا

4 – برند ام سی کازمتیک

5 – برند وولر

6  – برند مزولایک

7 – برند bcn

8 – برند توسکانی

9 – برند پارایزو

10 – برند درماهیل

بهترین کوکتل مو

گاهی اوقات تنها چیزی که برای موهای خود نیاز دارین فقط بهترین کوکتل مو برای انجام یک مزوتراپی معجزه آسا است، کوکتل کردن مو یا لایه بندی با آن یک روش استاندارد و آسان در رابطه با درست کردن موهایمان است.

بهترین کوکتل مو

بهترین کوکتل مو هورمونی

مزو هیر من FUSION با درصد بلایی از هورمون های مردانه و زنانه موثر، جایگزین هورمون های از دست رفته کف سر میشود و نه تنها از تاسی سر جلوگیری میکند بلکه در رشد مجدد مو، و در تقویت موهای باقی مانده مثمر ثمر است.

بهترین کوکتل مو زنان

کوکتل مو هیر AROMA ایتالیا باعث توقف الگوی ریزش FPHL میشود و عنوان بهترین کوکتل مو زنان ارا کسب کرده است چون که عمدتا تارهای های مو بانوان در این الگو نازک و از بین خواهد رفت و عواملی همچون مشکلات پریودی ، استرس و افزایش سن و… در تقویت الگویی FPHL دخیل هستند.

از دیگر محصولات مزوتراپی مو زنان میتوان به هیر لیدی برند مزولایک اسپانیا اشاره کرد.

بهترین کوکتل مو مردان

ژنتیک در مردان عامل اصلی ریزش مو مردانه است، مزو هیرپلاس برند MCCOSMETICS به دلیل کنترل و به تاخیر انداختن عوامل ارثی و ژنتیکی بهترین کوکتل مردانه است که میتواند حتی به رویش مجدد فولیکول های مرده منجر شود.

بهترین کوکتل کاشت مو

زمانی که فولیکول مو در پوست سر کاشته میشود نیازمند داروی مزوتراپی سرشار از ویتامین، آمینو اسید، پروتویین و … است، از این رو بهترین کوکتل کاشت مو درماهیل اچ ال به همراه هیر پلاس مزولایک هستند.

این دو برند سرشار و غنی از عوامل مغذی برای تقویت، ثبات و جلوگیری و حتی باز رشد مجدد مو هستند و از قیمت بسیار خوبی هم برخوردارند…

بهترین کوکتل قطع ریزش مو

مزو رویتاکر هیرکر دارای بیشترین درصد پروتوئین برای جلوگیری از ریزش مو است، اگر که از ریزش مو شدید رنج میبرید رویتاکر هیرکر بهترین کوکتل قطع ریزش مو است که سریعا مو را احیا میکند و حتی جریان فولیکول سازی جدید برای رویش مجدد مو را راه اندازی میکند.

بهترین کوکتل حجم دهنده مو

مزو هیر وولر به دلیل وجود درصد بالایی از هیالورونیک اسید در ترکیبات خود که ماده آبرسان و پر کننده، و حیات بخش طبیعی پوست و مو است، میتواند به خوبی کم پشتی مو سر را جبران کرذه و تراکم را به حالت ایده عال خود در آورد

از این جهت وولر هیر پلاس را میتوان بهترین کوکتل حجم دهنده مو معرفی کرد.

بهترین داروی مزوتراپی مو

فرقی نمیکند به دنبال حجم دهی و افزایش تراکم تار های مو خود باشید یا اینکه بخواهید از ریزش یا آسیب دیدن ساقه و ریشه فولیکول مو جلوگیری کنید، بهترین داروی مزوتراپی مو نزدیک ترین کوکتل به نوع مشکل موهای شما خواهد بود.

امیداریم که توانسته باشیم جواب تمام نیازهارا تا حدی داده باشیم.

سوالات پر تکرار

بهترین کوکتل مو مزوتراپی در ایران ؟

بهترین کوکتل مزوتراپی فرانسوی ؟ هیر رویتاکر و وولر فرانسه

بهترین کوکتل مزوتراپی مو ایتالیایی ؟ برند آروما

بهترین کوکتل مزوتراپی اسپانیایی ؟ برند فیوژن، ام سی، بی سی ان

بهترین کوکتل مزوتراپی مو کره ای ؟ درماهیل

3 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها