دسته‌بندی نشده

فرق آر اف فرکشنال با میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا اراف فرکشنال

فرق آراف فرکشنال و میکرونیدل شاید در ظاهر خیلی متفاوت به نظر نرسد اما این دو روش درمانی فوق العاده تفاوت های کلیدی با یکدیگر دارند، پس در ادامه همراه ما باشین تا با تفاوت های اراف فرکشنال و میکرونیدل آشنا شویم….

 

فرق آراف فرکشنال با میکروندیلینگ

آراف فرکشنال نسل جدید میکرونیلدلینگ است که مانند میکرونیدل با سورن هایی تیتانیومی به تحریک بافت مولمولی برای جوانسازی پوست عمل میکند. با این تفاوت که RF فرکشنال همزمان با ورود سوزنها، امواج رادیو فرکانسی و گرما را نیز تا لایه های خیلی عمیق تر پوست ساطع نموده در نتیجه فرق آراف فرکشنال با میکرونیدلینگ حتی در اثر گذاری با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

  • فرکشنال آراف به مانند میکرونیدلینگ بر درمان عوامل پیری میپردازد اما علاوه بر آن میتواند جای زخم های عمیق تر و افتادگی گوست شدیدتر را درمان نماید.

از دیگر تفاوت آراف فرکشنال با میکرنیدلینگ این است که هر دو در اعماق پوست زخم های میکرودرمال را ایجاد میکنند اما در آراف فرکشنال به دلیل ایجاد گرما روند انعقاد و بازسازی این زخم ها خیلی سریعتر و دقیق تر نسبت به میکرونیدلینگ انجام میشود.

فرق آراف فرکشنال و میکرونیدلینگ

 

آر اف بهتر است یا میکرونیدلینگ

بر اساس یک نظر سنجی از مراجعین آراف و میکرونیلدینگ که توسط انجمن جراحی پوست آمریکا ADSS انجام شد بیش از 70 درصد پاسخ مثبت به میکرونیلدینگ و بیش از 85 درصد اعلام رضایت بابت اراف فرکشنال داشته اند، در نتیجه در پاسخ به سوال آر اف بهتر است یا میکرونیدلینگ باید گفت هر دو روش درمانی عالی هستند….

با این تفاوت که آراف فرکشنال کمی بهتر عمل میکند….

اما انجمن ADSS در نتیجه گیری نهایی خود آورده است که میکرونیدلینگ اگر به همراه مزوتراپی انجام شود درصد رضایت ها بالای 82 درصد خواهد بود.

The difference between Rf fractional and microneedling

Fractional rf is a new generation of microneedling that acts like a microneedle with titanium needles to stimulate the molecular tissue for skin rejuvenation. With the difference that Fractional RF emits radio frequency waves and heat to much deeper layers of the skin at the same time as the needles enter, so the difference between Fractional rf and Microneedling will be different even in their effects

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها